ვინ და როგორ ადგენს კოეფიციენტს?

რა არის კოეფიციენტი?
კოეფიციენტი ანუ იგვიე «კუში» არის რაიმე მოვლენის პროცენტული შანსი, წარმოდგენილი ათწილადებით. იმისათვის რომ გავიგოთ რამდენია ამ მოვლენის მოხდენის ალბათობა პროცენტულად, საჭიროა 100 გავყოთ მოცემულ კოეფიციენტზე.
მაგალითად ავიღოთ ლივერპული – სტოკი
ლივერპულის მოგება - 1.35 = 100 : 1.35 = 74%
ფრე - 5.6 = 100 : 5.6 = 18%
სტოკის მოგება - 9.2 = 100 : 9.2 = 11%
შეამჩნევთ რომ სამი სავარაუდო შედეგის პროცენტების ჯამი 74 + 18 + 11 = 103% , სადაც 3% არის ტოტალიზატორის ფიქსირებული მოგება, რომელიც ხშირად აღემატება 3%-ს და დამოკიდებულია მოვლენის პოპულარობასა და ინფორმაციის ხელმისაწვდომობაზე.
ვინ და როგორ ადგენს კოეფიციენტს?
მსოფლიოში არსებობს მრავალი კომპანია, რომელიც ადგენს და ყიდის კოეფიციენტებს (შანსებს) ტოტალიზატორებზე. ეს უკანასკნელი კი გვაწვდის ჩვენ იმ ფორმით როგორც მას აწყობს. ადამიანი, რომელიც თვლის შანსებს, ეწოდება Market Maker, ანუ ბაზრის შემქმნელი, იგივე ექსპერტი.
ექსპერტებს აქვთ 3 ეტაპი საბოლოო შედეგების გამოსატანად.
1) აკვირდებიან ყველას და ყველაფერს, რამაც შესაძლოა გავლენა იქონიოს სპორტულ მოვლენაზე: სტატისტიკურ მონაცემებს, სპორტსმენების ტრავმას, მწვრთნელების ხასიათს, გულშემატკივრების ფსიქოლოგიურ დამოკიდებულებას, ამინდის პროგნოზს, მედიის აქტივობას და სხვა. ამ ყველაფრით ადგენენ პირველად კოეფიციენტებს ანუ ალფა ვარიანტს.
2) ყველა კომპანიას ყავს თავისი პარტნიორი პროფესიონალი მოთამაშეები, რომლებიც განიხილავენ ალფა ვარიანტს და აკეთებენ ვირტუალურ ობიექტურ ფსონებს, რაც ექსპერტს აძლევს რეალობასთან მიახლოებულ სურათს და კიდევ ერთხელ აკორექტირებს კოეფიციენტს და გამოაქვს ბეტა ვარიანტი.
3) ბეტა ვარიანტს აწვდის ტოტალიზატორს, მაგრამ მაინც განაგრძობს თავის მოვლენებზე დაკვირვებას და აფასებს მოთამაშეების რეაქციებს. თავის მხრივ, ტოტალიზატორი აწვდის ექსპერტს ხალხის მიერ გაკეთებული ფსონების მონაცემებს და სთხოვს მას დაბალანსებას, რაც არის საბოლოო, ანუ ონლაინ კოეფიციენტი.
რა უპირატესობა აქვთ მოთამაშეებს?
როგორც ზემოთ აღვნიშნე, კოეფიციენტების მხოლოდ ალფა ვარიანტი არის რეალური სურათი რაიმე მოვლენის შანსებისა. დანარჩენი კი ექსპერტების სპეკულაცია, კოეფიციენტების დაბალანსება და მოთამაშეების ფსიქოლოგიური ფაქტორების გათვლაა.
დღევანდელ დღეს, ინტერნეტ სამყაროში, თითქმის ყველა იმ ინფორმაციის მოპოვებაა შესაძლებელი რაც აქვთ ექსპერტებს, განსაკუთრებით ტოპ ჩემპიონატებში.
რაც მოთამაშეებს აძლევს გარკვეულ უპირატესობას ტოტალიზატორის წინააღმდეგ.
თქვენ შეგიძლიათ შეადგინოთ თქვენი ალფა ვარიანტი რომელიმე თამაშზე და შეადაროთ ის ტოტალიზატორის მოცემულ ვარიანტს, სადაც დიდი შანსია იპოვოთ განსხვავება და გამოიყენოთ თქვენ სასარგებლოდ.
მაგალითისათვის გავაკეთოთ ლივერპული – სტოკის «ცოცხალის» ალფა ვარიანტი.
ვებ-გვერდები რომლებიც დაგვჭირდება:
სტატიის კითხვის გასაგრძელებლად გადადით ამ ბმულზე XBET.GE
კოეფიციენტი ანუ იგვიე «კუში» არის რაიმე მოვლენის პროცენტული შანსი, წარმოდგენილი ათწილადებით. იმისათვის რომ გავიგოთ რამდენია ამ მოვლენის მოხდენის ალბათობა პროცენტულად, საჭიროა 100 გავყოთ მოცემულ კოეფიციენტზე.
მაგალითად ავიღოთ ლივერპული – სტოკი
ლივერპულის მოგება - 1.35 = 100 : 1.35 = 74%
ფრე - 5.6 = 100 : 5.6 = 18%
სტოკის მოგება - 9.2 = 100 : 9.2 = 11%
შეამჩნევთ რომ სამი სავარაუდო შედეგის პროცენტების ჯამი 74 + 18 + 11 = 103% , სადაც 3% არის ტოტალიზატორის ფიქსირებული მოგება, რომელიც ხშირად აღემატება 3%-ს და დამოკიდებულია მოვლენის პოპულარობასა და ინფორმაციის ხელმისაწვდომობაზე.
ვინ და როგორ ადგენს კოეფიციენტს?
მსოფლიოში არსებობს მრავალი კომპანია, რომელიც ადგენს და ყიდის კოეფიციენტებს (შანსებს) ტოტალიზატორებზე. ეს უკანასკნელი კი გვაწვდის ჩვენ იმ ფორმით როგორც მას აწყობს. ადამიანი, რომელიც თვლის შანსებს, ეწოდება Market Maker, ანუ ბაზრის შემქმნელი, იგივე ექსპერტი.
ექსპერტებს აქვთ 3 ეტაპი საბოლოო შედეგების გამოსატანად.
1) აკვირდებიან ყველას და ყველაფერს, რამაც შესაძლოა გავლენა იქონიოს სპორტულ მოვლენაზე: სტატისტიკურ მონაცემებს, სპორტსმენების ტრავმას, მწვრთნელების ხასიათს, გულშემატკივრების ფსიქოლოგიურ დამოკიდებულებას, ამინდის პროგნოზს, მედიის აქტივობას და სხვა. ამ ყველაფრით ადგენენ პირველად კოეფიციენტებს ანუ ალფა ვარიანტს.
2) ყველა კომპანიას ყავს თავისი პარტნიორი პროფესიონალი მოთამაშეები, რომლებიც განიხილავენ ალფა ვარიანტს და აკეთებენ ვირტუალურ ობიექტურ ფსონებს, რაც ექსპერტს აძლევს რეალობასთან მიახლოებულ სურათს და კიდევ ერთხელ აკორექტირებს კოეფიციენტს და გამოაქვს ბეტა ვარიანტი.
3) ბეტა ვარიანტს აწვდის ტოტალიზატორს, მაგრამ მაინც განაგრძობს თავის მოვლენებზე დაკვირვებას და აფასებს მოთამაშეების რეაქციებს. თავის მხრივ, ტოტალიზატორი აწვდის ექსპერტს ხალხის მიერ გაკეთებული ფსონების მონაცემებს და სთხოვს მას დაბალანსებას, რაც არის საბოლოო, ანუ ონლაინ კოეფიციენტი.
რა უპირატესობა აქვთ მოთამაშეებს?
როგორც ზემოთ აღვნიშნე, კოეფიციენტების მხოლოდ ალფა ვარიანტი არის რეალური სურათი რაიმე მოვლენის შანსებისა. დანარჩენი კი ექსპერტების სპეკულაცია, კოეფიციენტების დაბალანსება და მოთამაშეების ფსიქოლოგიური ფაქტორების გათვლაა.
დღევანდელ დღეს, ინტერნეტ სამყაროში, თითქმის ყველა იმ ინფორმაციის მოპოვებაა შესაძლებელი რაც აქვთ ექსპერტებს, განსაკუთრებით ტოპ ჩემპიონატებში.
რაც მოთამაშეებს აძლევს გარკვეულ უპირატესობას ტოტალიზატორის წინააღმდეგ.
თქვენ შეგიძლიათ შეადგინოთ თქვენი ალფა ვარიანტი რომელიმე თამაშზე და შეადაროთ ის ტოტალიზატორის მოცემულ ვარიანტს, სადაც დიდი შანსია იპოვოთ განსხვავება და გამოიყენოთ თქვენ სასარგებლოდ.
მაგალითისათვის გავაკეთოთ ლივერპული – სტოკის «ცოცხალის» ალფა ვარიანტი.
ვებ-გვერდები რომლებიც დაგვჭირდება:
სტატიის კითხვის გასაგრძელებლად გადადით ამ ბმულზე XBET.GE